tgce_brs Kızlar üç hafta falan olucak insülin kullanıyorum.surekli sağ bacagimdan vuruyorum. Sol bacak kol yada gobekten yapsam fark eder mi siz nerden vuruyosunuz
Oznuryener19 tgce_brs Hamilelikte insulin nerden vuruluyor tam bilmiyorum ama benim eşim şeker hastası insulin vuruyor kendine ona doktoru bacak kol ve göbekten vurabilirsin demişti ama en geç etki eden yer bacakmış en erken etki eden yer de gobekmis böyle söylemişti belki faydası olur ☺️
Tugceinnal tgce_brs ben de insülin kullanıyorum doktorum göbekten vurma dedi hamilelerde göbek tavsiye edilmiyor diye biliyorum. Sürekli aynı yere de vurma sağ sol bacak yada kol farketmez ki değiştirerek vur.
Mervetekmn tgce_brs Cerrahpaşa tıp fak diyabetle kontroldeyim karından yapılması onerılmiyor kollar ve bacaklar
tgce_brs Seker06 göbekten vurmak sıkıntı olmaz demi.burda başka bir postta göbekten yapmayın falan yazmışlardı aaklimi karıştırdı
Seker06 Tugceinnal göbekten vurulmasında hic bi sakınca olmuyormuş hamilelikte çünkü iğne sadece göbeğin altındaki deriye ulaşıyor son aylarda bile cocuga bir zararı yok demişti doktorum . bi gün sag bi gün sol tarafa vuruyorum
Seker06 tgce_brs hayır çünkü vurduğun iğne göbekteki derinin altına ulaşıyor sadece cocuk yerine yetişemiyor son aylarda bile ama tedirgin olduysan doktorunada danışa bilirsin 🙂
Fatmamuduk Mervetekmn Valla 12yıllık diyabetim 19+3 hamileyim, Türkiyenin her yerinden diyabetli hamile arkadaşlarım var ve kimsenin doktoru göbekten yapılmaz demedi 😂
Mervetekmn tgce_brs bilmiyorum benım diyabette 3doktorum var 3de önermiyor hamılelıkte kendı kadın doğum doktorum Prof pelın hanım oda onermıyor bana söylenen böyle canım
tgce_brs Mervetekmn çok teşekkür ederim iyiki bacagimdan yapmışım. Sağ sol bacak fark etmiyo değil mi. Birde sizin şekeriniz kaç cikiyo.kac haftalik hamilesiniz
Mervetekmn tgce_brs 33+1 benım 150-190arası insülin kullanıyorum novarapıd ve levemir 2tane yedıklerıme de dıkkat edıyorum ama bazen yüksek çıkıyor doktorum bu zamanda sekerın yüksek çıkması beklendık bi durum dedı dengelemeye çalışıyorum işte az az sık sık yıyorum falan
tgce_brs Mervetekmn ben tek levemir kullanıyorum.normal yersem 130.140 civarı cikiyo. Bazen tatlı yada bikere simit yedim 180oldu hemen.32. hafta bitmişti benimde kullanmaya başladım.oncesinde şeker vardı diyet falan yaptım ama 170ten assagsini göremedik malesef
Mervetekmn Fatmamuduk benım doktorlarım soyledı kesınlıkle önermiyoruz dedi.ben bana soylenılenı soyledıM ve arkadasım var oda Çapa tıp fak gidiyor ordada ona göbekten yapmayın demiş.