Snszasla Ebru2019 32+2 olduk 💙🥰 54 günümüz kaldı heyecan korku stres hepsi karışık neler bekliyor beni doğum da ve sonrasında çok merak ediyorum 🤭 kucağıma almak istiyorum ama bi yan dan da vücudum da yaptığı göbek hareketlerini tekmelerini özleyeceğim için üzülüyorum 🤭🥺annelik çok farklı bi duyguymuş şimdiden seninle iletilme geçiyor elimi koyunca tepki veriyor 🐣 aşk yaşatıyor resmen evlat başka birşeymiş 🤗😍sağlıkla gelsinler de inşallah bi avazda kolay bi şekilde doğumumuz olsun hepimizin 🤲🏻🤗🥰
ikiz-kelebeklerim Ebru2019 31.haftadayim 32 haftaya doğru gidiyoruz çok zorlanıyorum valla sabaha kadar yatamiyorum yuruyemiyorum da zaman hızla geçse bi
Aynurtatar Ebru2019 29+0 😍 Bu aralar her akşam sırt ağrım oluyor ve boğazımda asit oluyor cayır cayır yanıyor resmen boğazım🥺 Bunların dışında şuanlık başka bir sıkıntım yok çok şükür
Nrgs34 Benim 29+1, bugün kontrol vardı 31 haftayla uyumlu dedi doktor. Biraz aklım karıstı 1470 gr kilosu da 🤔 Birde doğum pozisyonunu almamış henüz dedi, onun için zaten erken değil mi henüz?
Nrgs34 KaanErkan-mom aynen bende netten baktım genel olarak hep bu kilo yazılmış 29.hafta gebelik için.
Rmeysa_1661 34aysenur benim de erkek 🤭 hadi bakalım sağlıkla gelsinler inşallah hayırlı doğumlar diliyorum 🤲