Miniktortillalar Ya sadece bende mi böyle merak ediyorum sürekli ozellikle forum kısmı hata veriyor,kapatıp tekrar aciyorum yine olmuyor,ya da cok yavas giriyor.niye boyle fikri olan var mi?
Miniktortillalar ikiz-kelebeklerim gerçekten benim de giresim gelmiyor ama forum kısmı da faydalı.keşke bir çözüm bulsalar 🤔
asellolya ben bu aniden çıkan ve saniyelerce kapatma şansı vermeden izletilen reklamlardan bıktım. uygulamadan soğuttu beni
Smmom95 Benim de aynı şu reklamlar başladı başlayalı böyle oldu sinirim bozuluyor yavaş yavaş açılmıyor doğru düzgün bişey mahvettiler güzelim uygulamayı…!!!
Miniktortillalar Evet reklamlar da ayrı bir dert belki de yavaşlık o yuzden ama benim önceden de sıkıntılıydi forum kısmı