Şükürler olsun yavrumu sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım , normal doğum istiyordum ama sezeryana döndük 😂 çok korkuyordum ya ayağa kalkamazsam ya çok ağrım olursa diye ama 6 saat sonrasında ayağa kalktım desteksiz yürüdüm gayet iyiyim bebeğimde öyle sütümde mükemmel bir şekilde geliyor şükürler olsun maşallaaaah 😊 Sizde tez vakit yavrularınıza kavuşursunuz inşallah Allahım bu duyguyu herkese yaşatsınnn ❤️🥰