Kbrysnvrl Ben37+2 oldum bugün ve artık sanki günler geçmek bilmiyor. Sizler nasılsınız umarım sizde bebişlerinizde iyidir. Bebişlerinizin kilosu ve boyu kaç oğluşumun boyu 48 cm kilosu 3000🥰
gupsemnur Kbrysnvrl pazartesi gittim 36+2 de iken 3195 gr pazartesi tekrar kontrolüm var 1 Aralık salı gününe günümüzü aldık bakalım kısmet
kubra2608 Kbrysnvrl bende 37+2 haftalık hamileyim 🤲🏻Bebişim 3378 gr 50 cm 🥰Şükür iyiyiz ikimiz de 😇Tek sorun dediğiniz gibi zaman geçmiyo 😅😅
Gamzekrmtc Gamzekrmtc Allah kısmet ederse normal istiyorum. Şimdilik bir engelim yokmuş ama daha Çatı muayenesi olmadım çarşamba günü olacağım. Sen nasıl doğum düşünüyorsun 😊
tmdnklk Bende bugün 37+3 oldum. Bende şuan herhangi bi belirti yok bebek kanala girmiş 1 hafta sonra kontrole çağırdı doktor herhangi bi durum gelişmezse(şancı,şu,kanama gibi) kızım 3260 gram olmuş biraz tombikmis öyle dedi doktorumuz 😊
Kbrysnvrl Gamzekrmtc bende daha çatı muayenesi olmadım benimde çarşamba bakalım ben normal istiyorum ama Kısmet
chaos Hmlayse genetik olabilir sıkıntı yok dedi ama bana anormal geliyor, ultrasonda yanlış ölçebilir diye düşünüyorum kaç cm doğacak bakalım
kubra2608 Kbrysnvrl normal düşünüyoruz dün çatı muanesi oldum normal doğum yapabilirsin ama kilolu olursa zorlanırsın dedi😓kanala da girmemiş kanala girdirmeye uğraş dedi 😅