Bugün Allah’a şükür 17haftalik olduk. 20lik disim yavaş yavaş cikiyodu ikindi ağrımaya başladı akşama doğru siddetlendi iyice aynayla baktım disin yarısı çıkmış yarısı kanli iltihap şeklinde. Tuzlu suyla gargara yaptım sarımsak falan koydum çok sukur geçti şu an ama yutkundukca kanlı iltihabı yutar gibi hissediyorum boğazıma da vurdu ağrısı 😢 iltihap bebeğe zarar verir mi bilgisi olan var mî acaba ? Düşük doz antibiyotik veriyolarmis ama kullanılır mî bilmiyorum 😣 Bide haftasonuna denk geldi pazartesiye kadar beklemeli miyim doktorumla görüsmek için korkuyorum 😭😭