Smyy34 Sizde durumlar nedir kızlar son günler ve yaklaşıyor beklenen çok heyecanlı bı yandan hazır bı yandan hazır değilim çok tuhaf duygular ☺️☺️
12345_78 Smyy34 benim de sancım var bazen ateş basıyor bazen üşüyorum stresten herhalde çok şıkta değil sancım
Cnsuyakan Smyy34 bizimde son 9 günümüz hayırlısıyla 30 Kasım’da kavusuruyoruz kızımla 🙏😊ama sezaryan korkusu sardı beni de hem biran önce doğsun istiyorum hem de korkuyorum rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah