Iyi geceler arkadaşlar dün sabah sezeryanla doğum yaptim 37+4 gebelik şekeri yüzünden ve bebeğim kuvezde bugun beni taburcu ettiler ama yavrum kuvezde bırakıp geldi çok zormus 😪😪 solunum sıkıntısı yüzünden ciğerlerdik suyu atamamış bu şekilde doğum yapan varmi süreç nasil ilerlerdi bebeğime dua edin 🤲🤲arkadaşalr Hayirlisyla çıksın kuvezden onu orda bırakıp geldim şuan canim acısı falan umrumda degil😪😪