melegegebe Ya bazen cok güzel oynuyor bazen cok az ve minik hareketli oluyor sebebini bilen var mi .? Korkuyorum . 😣
Busbushatun melegegebe canım buyuyor artık eskı rahat alanı kalmıyor az coktan zıyade duzenlı olp olmamasına dıkkat et yeter
Burcu1903 melegegebe Benim gunduz cok nadir haraket ediyor ama ozellikle geceleri bu saatlerde durmak bilmiyor suan oldugu gibi 🙂 her bebek ayni degil endise etme
Nurcan1 Birçoğumuzun öyle :) sürekli çok hareketli olamaz ki yaklaşık 15-18 saat uyuyorlar. Uzun süre hareketsiz kalırsa o zaman endişelenip doktoruna başvurabilirsin bence 🤷♀️
melegegebe Nurcan1 doktor kontrolum 1 aralikta 😬 insaAllah canim bugun fazla hareket etmedi ettigi de minik minik vurmaydi . Ondan korkuyorum içerde ne yapiyor diye 😔 doktora da hic sormadim bu gittigimde soracagim
Busbushatun melegegebe benm ılk gebelıgımde oluyordu hatta bellı saatlerı vardı sadece oAman harekt ederdı sadece ozamanları takıp ederr olmuştumm:)
melegegebe Burcu1903 suam benim de oynuyor çok şükür azonce biraz daha iyiydi simdi minik minik icim rahatladi biraz gün boyu genel olarak az ve mimik.minikti