Aysegungor Arkadaşlar merhaba ilk hamileliğimde yolk sac büyük olduğu için bebeğim gelişemedi kalbi Durdu ve alındı şimdi yine istiyoruz Rabbim nasip ederse benim gibi olup 2. Hamileliğini sıkıntısız geçiren var mı? Hep bir korku var yine bişey olur mu diye
Nursahcan Aysegungor içini ferah tur canım bol bıl dua et aynı sorun arkadasımda da vardı düzenli kontle gidiyordu tam ne yaptılar nasıl oldu bi bilgim yok ama allaha sükür fünyalar güzeli bi kızı oldu içini ferah tut
Serpilkrgn Aysegungor Nursahcan york salk bebeğin eşi oluşuncaya kadar beslendiği kese. Benim de bebeğimin 6. Haftasında kalbi durmuştu muane eden doktor kürtaj yapalım sebebi ya pıhtılaşma ya da kromozom anomalisi demişti . Ama büyük ihtimal kromozom anomalisi dedi çünkü York salk kesesi anormal büyük demişti . Bebeğe genetik yaptırdık kürtajdan sonra dediği gibi kromozom anomalisi çıktı . 2 mens sonrası korunmayı bırakabilirsin dedi . 2. Mensim bitti inşallah doktora gidip korunmayı bırakacağım . İnşallah sağlıklı gebelikler geçirir sağlıklı bebeklerimiz olur
Nursahcan [bilinmeyen] içini ferah tur canım bol bıl dua et aynı sorun arkadasımda da vardı düzenli kontle gidiyordu tam ne yaptılar nasıl oldu bi bilgim yok ama allaha sükür fünyalar güzeli bi kızı oldu içini ferah tut
OzelS [bilinmeyen] bilgim yok ama üstte kalsın canım yolk saçtan derken onuda anlamadım inşallah olur canım 🙏🙏
Aysegungor OzelS kese içinde 12-13. Haftaya kadar duruyor bebeğin beslenmesi içinmiş 5 mmden büyük olmaması gerekiyormuş benim 6 ydı bebeğim de gelişemedi kalbi Durdu bende hiç duymamıştım kuzum başıma gelene kadar
Aysegungor Serpilkrgn inşallah sağlıklı sıhhatli hamileliğimiz olur kuzum beni en iyi sen anlarsın hep bi korku var içimde ikinciye hamile kalsam tam olarak sevinemem bile korkudan inşallah sağlıklı sıhhatli nasip olur bize de ve isteyen Herkese
vitamininannesi92 Aysegungor bende 2 gün önce kürtaj oldum. 6+1 de kalp atışı göremediler biraz bekleyelim dediler bebek 4 mm yolk sac 7 mmden büyüktü. doktor aynı şekilde yolk sacı büyük olan bebekler çoğunlukla sağlıksız oluyor gelişmiyor yine de bekleyelim dediler. 10 gün bekledik farklı doktorlarada gittim ama kalp atışı olmadı embriyo küçülmeye başladı canlılığını kaybettiği için yolk sac ise büyüyordu. O yüzden sonlandırdık gebeliği. Benimde sizin gibi endişelerim var. İnşallah 2. Gebelikte sağlıklı olur bebeklerimiz sizin içinde dua edicem 😞
Serpilkrgn Aysegungor inşallah bakalım çarşamba günü doktora gideceğim tüm sonuçlarla birlikte doktorla konuşacağız . Benim trizomi 16ydı ilk gebeliklerde düşüğün en önemli sebebiymiş kromozom anomalisi . Aynı trizominin tekrarlanma riski %1 diyorlar . İlk gebeliklerde beklenildiğinden kimse pek araştırma bile yapmıyor. Hiç araştırma yapmadan 2. Gebeliklerini sağlıklı geçiren çok insan vardır diye düşünüyorum
Aysegungor Serpilkrgn bende araştırılmasını istedim doktorum da Antalya’da iyi doktorlardan ama tavsiye etmedi ikinci gebelikte sıkıntı olmuyor dedi ama bir daha aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum bende geçen ay gitmiştim doktora kist oluşmuş 3mm sonra kayboldu çok şükür ama kan tahliline falan bakılmadı gerekli görmedi herhalde inşallah sıkıntısız bi ikinci hamilelik geçiririz kuzum
Aysegungor vitamininannesi92 benimde duamdasın kuzum çok zor günler yaşadım bende seni çok iyi anlıyorum burda gurupta bi arkadaş vardı aynı yolk sacdan dolayı kürtaj olmuş ikinci gebeliğinde de duyulmamış bir hafta sonra gelin demişler yazdım ama cevap vermedi bende forum açtım belki vardır bizim gibi diye ama doktorum ikinci gebelikte olmaz sıkıntı dedi araştırılmadı ama yine de içimde Yaşar mıyım aynı şeyleri diye bi korku var 😔
vitamininannesi92 Aysegungor birbirimizden başka anlayan olmuyor zaten bizleri :( inşallah sonraki gidişinde duymuştur o arkadaş. Siz kürtajdan sonra ne kadar beklediniz ne zaman hazır hissettiniz kendinizi yeni bebeğe? Benim şu an acım çok taze. Bir daha başıma gelirse yine aynı şeyleri yaşarsam diye şimdiden gözüme yaşlar doluyor. Kendimi yeniden ne zaman hazır hissederim bilemiyorum :(
Aysegungor vitamininannesi92 benden Haziran 13 te aldılar kuzum bir ay olmasın dedi doktorum sonra düşünebilirsin dedi ben kalp atışını duyunca yine aynı şekilde hiç gitmemiş gibi düşünmeye çalışarak hemen istedim ama nasip olmadı kuzum geçen ay da kist oluşmuş kendiliğinden kayboldu bakalım bu ay nasip olur mu. O içinden hiç çıkmıyor canım ben eşime de diyorum ikinci kez hamile olursam bu ikinci çocuğum diye bide ben bebeğimi almadım küçükte olsa almalıydım en çok içime o battı ve hayatta en büyük pişmanlığım olucak hep 😔 bende çok kötüydüm onu öğrenir öğrenmez battaniye yapmıştım hemen o battaniyeyi parçalamak istedim çok ağladım ama onun beni öteki tarafta beklediğini biliyorum kendimi böyle teselli ediyorum. Şu an çok taze acın ama hemen olsun isteyeceksin yine çünkü tattın sen o duyguyu bir kere inşallahta nasip olur tekrar sağlıkla
vitamininannesi92 Aysegungor amin canım aminn.. yüreğimiz az da olsa ferahlasın inşallah.. inşallah sana da nasip olur bu ay. Güzel haberlerini bekliyorum