Efulim_22 kan sulandırıcı iğne kullanırsın gebelik boyunca büyük ihtimalle, transfer günü başlanır. Homozigotsa kesin kullanırsın diye biliyorum. Ben de pıhtılaşma yok ama transfer öncesi önlem olarak başladık 3 aydır kullanıyorum. 13.haftada bırakıcam. Genetik pıhtılaşmanın folik asitle çözüleceğini sanmıyorum