ayfer69 Arkadaşlar merhaba geçen hafta beta hcg testinde değerim 3065 çıktı henüz hastahaneye gitmedim ama karnımın sol tarafında bazen bi adet sancısı gibi hafif bir ağrı oluyor ve sanki bebek oynuyor gibi bi kıpırtı oluyor bunu yaşayan varmı acaba ?
Busbushatun ayfer69 canm agrılar normal kese buyuyp yer acıtıkxa olucak, kıpırtıda gaz bgırsak hareketıdır muhtemel yada kan dolasımı hızlandıgı ıcın damar atması olabılır
ZeynepDurmaz ayfer69 5 haftalık hamileyim canım ben de benim de sürekli ağrılarım oluyor bebek keseye yerleşirken çok normalmiş bu ağrılar rahim büyüdükçe ağrılar olurmuş😊
ayfer69 Teşekkür ederim henüz gitmedim doktora merak ediyorum açıkçası keseyi kalp atışını duyabilecek miyim diye her tepkiyi kötüye yormuyorum ama tedirgin de oluyorum aslında 🙂
Maria9 Kese büyüdüğü için çok normal. Adet sancısıyla birebir zaten sancılar. Adetim geldi gelecek diye bekliyordum bende o ağrılardan şuan 6+4 olduk ama baya azaldı sancı şeklinde ağrılarım.