sutoprak01 39.haftadayım. 3 gündür bacaklarım sanki kalçamdan çıkacak gibi ağrıyordu, bugün yürümek imkansız hale geldi vajinam aşırı ağrıyor. 25 kasımda doğum için gün planlandı, erken mi geliyor dersiniz?
Erdem21 sutoprak01 sancin başlamadan suyun gelmeden yada nişan gelmeden boşuna gitme almiyolar. Geri yollarlar açıklıkta 3 cm üstü olmasa yatış yapmıyorlar. Bekle biraz ne zaman bu üstte saydıklarım birtanesi olsa 2 3 sonra git. Doğum öyle ha diyince olmuyor
Emine_1214 Npyn09 aynen cnm ilk hsmileliğimde öle oldu benim ne nişan ne su sadece sancı vardı sancı sıklaşınca gittik hastanede doğum sırasında patlattılar suyumu ondan sonra oğluşum geldi 😁yani herkesin suyu yada nişanı gelecek diye bişey yok 🙋🏻♀️