Umay05 21.haftamızdayım ben henüz birşey kullanmadım ama kakao yağı almıştım çok öneren oldu fakat ne kullanırsak kullanalım bu çatlamaların birazcıkta ırsi olduğunu okudum annem 2çocuk doğurdu 0 çatlak o yüzden biraz rahatım😊
Pembebulut00 Nergisim09 Merhaba bende arayış içindeyim de 1 kutu 200 ml lierac ne kadar gidiyor? Ne sıklıkla sürüyorsunuz?
Nesrincente Pembebulut00 200 almayın derim 400 aldım ben yarı olmak uzere 4 aylıkken falan basladım ben 6 bucuk aylıgım suan oyle sureklı kullanmadığım halde yarı olmak uzere suan takviye olarak aynı sefa kullanıyorum hamılelık sonuna kadar yetsin diye
Pembebulut00 Nesrincente Ben 13 haftalığım karnımda çok kaşıntı oluyor denemek için şimdilik 200 ml sipariş ettim zeytinyağı badem yağı ile de desteklerim diye düşündüm teşekkürler cevap için❤️
haziranin25i Bsrakmn 12.haftadan itibaren incia daha sonrasında bio-oil ve dermaderm 7.ayim bitti 1 gram çatlamadım