Zbyd_123 Karnımda ağrı oluyor, ara sıra belimde ve kasıklarımda da oluyor. Resmen acı çekiyorum zor nefes alıyorum bunun sebebi nedir acaba bilen var mı? Böyle oldu mu size de. Bebek de hareketli anlamadım.
Cnsuyakan Zbyd_123 valla benimde kabızlık sorunum var şuan o karın ağrısı yapiyo 37+1 iz regli olacak gibi ağrılar oluyo arada bacagima vuruyor flan Allah’tan ki 10 gün kaldı kavusmamiza 😊
Tugbaaelbr Zbyd_123 sanırım yalancı sancılar bende 37.nci haftaya girmek üzereyim nerdeyse aynı şeyleri yaşıyoruz
elkakimmon Zbyd_123 🙈 sanırım pek çoğumuz aynı hallerdeyiz. 37+2 aynı sekildeyim canım, Allah hepimize yardım etsin 🤍🤍
Aslibh Zbyd_123 normal simdi evi bol havalandir nefes egzersizi yap bol su ic cok karnini yemekle doldurma otururken cok kasma kendinive mutlaka yaninda minikte olsa yastik tasi sirtina koy
Zbyd_123 Cnsuyakan sezeryan olacak sanırım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲😍 bol bol su için kabızlığa iyi geliyor
Zbyd_123 Tugbaaelbr Tek olmadığımı bilmek çok rahatlatıyor ☺️ allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
Cnsuyakan Zbyd_123 evet cnm sezaryan olucak amin insllh cumlemize sağ salim miniklerimize kavuşmayı nasip etsin su salatalık zeytinyagi incir ne varsa deniyorum 😊
Zbyd_123 elkakimmon aminnn 🤲 işk gebeliğim çok tedirginim ama allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah dayanıcaz sanırım 🤭😍
Esrasrcnn Ya bende 37+3 belim ağrıyor kasıklarım ağrıyo ve ara ara batma gibi bir his oluşuyor kasıklarımda ne yapmam lazım geliyor mu yoksa anlayamıyorum vajinam da çok ağrıyor 😣
Ayaemel Esrasrcnn doğuma yakın normal bunlar ben ilk Doğumda anlamamıştım regl ağrısı gibi hissettim sonra sancıya dönmüştü 6 saat içinde suni sancısız dikişsiz Doğum yapmıştım normal yani sona yaklaşılıyo bende şuan 37.3 teyim herşeyin hayırlısı sağlıkla doğsunlar
DilarAykut Kız benimde bak şimdi uyandım kasık ağrısıyla bir de kaburgalarımda ağrı hissediyordum uyumadan önce galiba doğum yaklaştı kanala giriyor
Esrasrcnn Ayaemel yani hastahaneye girmeliymiyim bürün gece uyuyamadım şikayetler devam ediyor tuvalete bile 10 dk arayla gidiyorum sürekli
Ayaemel Esrasrcnn alttan muayene olduğun için arada kanama tarzı lekelenmeler olabilir ama artarsa doktora görün tatlım