Basakgul 5+ 6 haftalığım.Bugün İlk muaneye gittim , kese var ama bebek görünmüyor.Doktotorum geç döllenme olabilir 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. İçim içimi yiyor..
Aysenursarikaya12 Basakgul bende 5+2 de gitmiştim keseyi gördüm sadece 1 hafta sonra gel dedi gittim bebegide kalp atisinida gördüm canım korkma içini ferah tut
Serifeisitmir Basakgul stres yapma canım bende tam 5+6 da gittim ilk doktorum bu haftalarda bebek görmeyi beklemiyorum dedi kese 2 cm olana kadar gözükmezmiş 7+5 ’te gittim bebeğinde kalp atışını da duyduk şu an 36 haftalogiz
Melisim_01 Basakgul çok erken içinizi ferah tutun bir dahaki gidisinizde mutlaka bebisin kalbini duyarsınız insallah
Seyma2861 Basakgul çok normal canım daha coook minik. Benim de böyleydi kalbini ferah tut 8haftaya gidecekken bebek göründü ve kalp atışı dinledik. Bende çok üzülmüş günlerce kendimede bebitomada eziyet etmiştim. Kalbini ferah tut
Hafise Bizde bugün gittik 5.haftadayız kalp atışı için gittik ama daha bakamadık doktorum bana da 10 gün sonra gel dedi inşallah hayırlı haberlerle geliriz 💜
Basakgul Hafise canım yumurtlaman kaç günde bir ? Benim 26 günde bir.gec ç döllenmeden dolayı da olabilir demişti çünkü doktor.insallah öyledir