elifnurrrr canım korkma benimde o haftakarda kanamam olmuştu ilk gün leke geldi direk doktora gitmiştim progestan ve proluton iğne ve progestan fitil vermişti günde 3 tane i. Ertesi gün kırmızı kanamam oldu ama baya kanadı. Kese etrafonda büyük bir kanamaydı. Doktorum içerde kalan çıkmış dedi hiç kalkmadan yatacaksın tuvalete gideceksin sadece dedi. Özellikle yürümek ve ağlamak kanamyı aktifleştiriyormuş o yüzden hiç üzme kendini görümcende geldiyse otur, yat ve bol bol su iç ama kalkma hiç. Ben şu anda 31+5 im elhamdülillah. Ben biraz hareket etmiştim yürümüştüm evin içinde yemek yaptım bulaşık yıkadım falan o yüzden benim kanamam geçmemişti plasentada yara olarak kaldı. Okadar büyük bir tehlike yok kısıtlamalar kısmen bitti ama hala bazı şeylerde daha dikkatli olmam gerekiyor. O yüzden sen nekadar hareketsiz kalırsan okadar hızlı atlarısın. Özellikle 12. Haftaya kadar çok dikkat edersen ondan sonra bebek tam tutunduğu için iyileşme ihtimali çok yüksek ama dikkat edersen. Benim gibi yaparsan 8. Ayda bile tetikte olursun