Benimde o haftalar vardı 8. haftama kadar devam etti yürümeye bile zorlanıyordum .. İdrar yolu enfeksiyonum varmış çok şükür geçti 19+2 haftalığım arada kasık ağrım oluyorda şiddetlenirse yine giderim hastahaneye . Sizde ihmal etmeyin , Rabbim şifa versin🙏🏻🌸