Ozgefe Kızlar merhaba 5 yaşında bir oğlum var ismi efe şimdi 18+4 günlük hamileyim kızım olucak inşallah😍 ismini hira yada ela koyucam sizce hangisini koymalıyım çok kararsızım😕
Mercimekveannesi Ozgefe canım eğer pek benzesin istemiyorsan nilsu ismini öneririrm efe ve nilsu değişik ve hoş bir isim ben çok beğeniyorum aklında bulunsun🙂
Ozgefe Merversan teşekkür ediyorum 😊 bende öyle elanın bi anlamı yok ama efeye uyuyo diye eşim istedi bnde uyumlu isimler sevmiyorum kardeşler arasında
tazeanneyasemin bende cocuklarimi efe-ece diye dusunuyorum siz efeyi koymussunuz benimde kizim okucsk nasipse bence eceyide bi dusunun derim😍