Bsrygz1 aynen oyle, insallah siz de guzel ve sakin atlatirsiniz her ne sekildeyse. Mumkun oldugunca evde olmak, maskeyi asla birakmamak, duzenli beslenmek en onemlisi artik bundan eminim. Ben daha once temas listesine alinmistim ama negatiftim ki cok cok yakin mesafeden pozitif cikan is arkadasimla gorusmustum ama ikimizde cift kat maskeliydik, bu aile ortami hali birbirimize guvendigimiz, sevdigimiz insanlar diyip rehavete kapilma sebebi oluyor, maske su an elimizdeki tek fiziksel koruyucuymus bunu ogrendim. Bir de ben kendi anne,baba ve kardesimi 15-20 gunde bir goruyordum oylesi en dogrusuymus mesafeli bi sekilde ve maskeli olarak, bu bulas oldugunda ananem ve dayimlarla iki kez gorustuk ustuste ve virusu garantilemis olduk, bi grup iki once bi geup iki gun sonra basladi tam gorustugumuz surelere denk geliyor, once bagisikligi dusuk olanlar sonra digerleri olmus yani. Uzun oldu ama anladigim kadariyla gidisat icin yazmak istedim. Siz kendinize cok dikkat edin, Allah korusun hepimizi