Merhaba kızlar, daha önce de bir kaç başlık açmıştım hamile olduğumu öğrendikten sonra miyomlarımın da olduğunu öğrendim ve 19 haftalıkken erken doğumla bebeğimi kaybetmiştim. Bu hafta başında miyomlarımı (5 taneymiş) laparoskopik yöntemle aldılar. Daha önce miyom ameliyatı olanlardan tavsiyeler bekliyorum neye dikkat etmeliyim iyileşme süreciniz nasıl ilerledi ne kadar süre sonra hamile kaldınız vs