neslihann87 temasla birlikte negatif ciksalar da muhtemelen tasiyici oldular, biz de 10ksiden 8’imiz pozitifdi ama esim benimle ayni ortamda 3 gun sonra pozitif cikti, gidip kendi test yaptirmasa negatifim diye gezebilirdi. Biraz da izole olmak ve takip meselesi. Negatif dediklerinizin cogu asemptomatik atlatiyor ama disari ciktikca ya da insan gordukce bulastirma ihtimalleri var