Hayırlı akşamlar 39+6 dayım . Pazartesiye kadar dogmazsa pazartesi fitille doğum baslatilmaya çalışılacak . Bugün nst de sancı çıkmadı . Bir saattir ara ara gelip giren (sanırım sancı bu ) sancım var ya da daha doğrusu adet sancısı gibi gelip yokluyor . Bu bir doğum belirtisi mi ? Bu ağrı başladıktan ne kadar sonra doğum olur ? Nasıl ilerliyor bu süreç , napmaliyim ?