Bence adet gününü bekle o gün tekrar yap bende adetime 2 gün varken yapmıştım ve ikinci çizgi silik çıkmıştı adet günümde ve sonraki günlerde tekrar yaptım çizgi belirginleşmeye başladı ve şuan 9+4 haftalık hamileyim şükür Rabbim hayırlısıyla sanada nasip eder inşallah ama yinede kendini umutlandıran adet gününe kadar sabret derim ben🤗