Geçmiş olsun canım bende Eylül'de olmuştum kürtaj. Kanama damla damla 1.2 günde bitti. 2 hafta sobra tekrar gel dedi. Temiz çıktı. Sana kontrol demedi mi? Demediyse bile kontrole gitmende fayda var. Parça fln kalabilir Allah korusun sen önlemini almış olursun.