Yasemin65 evet çok haklısın benimde bi kaybim var bende kalp atışını duymuştum sonra 10 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrenmiştim kürtaj oldum falan ama şimdi tekrar gebeyim insAllah bu kez sağlıcakla kucağıma alırım demekki dünyada yicek ekmekleri yokmuş her ser de bi hayır vardır seninde inşallah tez zamanda sağlıklı bi gebeliğin olur canım benim Allah yardımcin olsun