Minnakuzum Eskişehir de yasıyorum elımde dort tane kaldı doğuma kadar kullanmam gerek ama ıgne bulunmuyor elinde olan varmı covit geçirdm tehlıkelı oldgu ıcın kullanmam gerekıyormus napıcam bılmıyorum
Tatlianne_ Minnakuzum ah şu iğneleri bulmak için neler çekiyoruz Allah yardımcımız olsun bende başta bulamıyordum bulduklarım da eczacılar fahiş fiyat tan satmaya çalışıyorlardı. Ama şükür ki doktor raporu değiştirdi oksapar yapınca ben artık bulabiliyorum ilkin hibordu
Tatlianne_ Minnakuzum ah şu iğneleri bulmak için neler çekiyoruz Allah yardımcımız olsun bende başta bulamıyordum bulduklarım da eczacılar fahiş fiyat tan satmaya çalışıyorlardı. Ama şükür ki doktor raporu değiştirdi oksapar yapınca ben artık bulabiliyorum ilkin hibordu
melike14 Bende kullanıyorum doğuma kadar kullanacağım başka şehirlerde yaşayanlardan da duymuştum bunu ama nasıl bulunmuyor ki neden yok ki
melike14 Minnakuzum yaaa heran benim yaşadığım şehirde de kalmayabilir o zaman doğuma kadar temin edeyim bende allah yardımcımız olsun
Tatlianne_ Minnakuzum Vanda oturuyorum geçen eşim 20 kutu buldu şimdilik sıkıntı yok çok şükür ama onlar bittikten sonra nasıl buluruz bilmem