sagsbry Canım anneler size bişey sormak istiyorum.. Bugün doktor hamilelik yüzünden tiroidlerimin yavaş çalıştığını söyledi.. Bebeğimin zeka gelişimin etkiler mutlaka ilaç kullanmalısın dedi.. Benimle aynı durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba?
yavrukelebekk sagsbry muhakkak bi dahiliye doktoruna görünün troid hamilelikte çok önemli benim de yüksek ilaç kullanıyorum beşinci haftadan beri
sedasenturk sagsbry evet bebeğin gelişimini etkileyebiliyor troidin yavaş calısması canım, hemen endokrine git tedaviye başla bi tane ilaç veriyor aç karnına içiyorsun düzeliyor değerlerin MUTLAKA GİTMELİSİN
Nuray23 sagsbry benimki hizli calisiyor 9.haftadan beri ilac kullaniyorum. 19.haftamdayim simdi. Doktorum buyuk ihtimal doguma kadar ilaca devam dedi.
sagsbry yavrukelebekk canım bugün görüştüm dahiliye doktoruyla.. Benim de tam tersi çok yavaş çalışıyormuş.. Bi ilaç verdi yarın alıcam artık inşallah.. Ben 26 haftalık oldum inşallah bebekte bir sorun olmaz biraz geç kalmış gibi hissettim
yavrukelebekk sagsbry daha önce baktırmadınız mı hiç? Sorun olmamıştır inşaallah gönlünüzü ferah tutun 😊
gamzetahsin bnde kullaniyorum canim yuksek cikmisti benimde gebelik basinda doktor takip edicez doguma kadar dedi
sagsbry gamzetahsin senin erken farkedilmiş çok şükür ben biraz geç mi kaldım acaba inşallah bir sorun yoktur
sagsbry sedasenturk kuzum bugün doktor Bi ilaç verdi aç karnına içeceksin dedi.. Yarın alıp hemen başlıycam inşallah 🌼
sagsbry yavrukelebekk yok çok fazla doktora gitmiyorum covit yüzünden tahlilde yapılmamıştı uzun süredir bugün farkedildi
Beyza_yzk sagsbry Malesef ben zaten artık her kontrole gittiğimde tahlil yaptırıp dahiliyeye görünüyorum ama şimdi covidli hastaları da dahiliye de muayene ettiriyorlar artık gitmeye korkuyorum valla