alimerve Herkese merhaba adetim 4gün geçince kan testi yaptırdım 6163 çıktı ve tam karşısında 4 5 haftalık gebelik yazıyordu kagıtta ama bugün doktora gittim keseye baktı 3haftalık dedi nasıl oluyo anlamadım
Feyzaaa1 alimerve karşısında hafta yazmaz son adet tarihine göre hafta belli olur. O karşısında yazan deger aralıgı
Betulmtn alimerve ortalama oluyor tahlilde yazılı olanlar. Geç döllenme olabilir o yüzden öyle çıkmıştır
alimerve Feyzaaa1 yok canım değer aralığın yanında bu degerlerdeysen şu kadar haftalıksın diye yazıyor
Sinemarslannnn alimerve 4 -5 hafta arası daha çok yeni bir kaç haftaya zaten uyumlu olur bence kendini kötü hissetme