Ya89- canım ilk gebeliğim de aynı bende senin gibiydim 36 haftalıkken falan 1500 kiloydu. Doktor balık yağı verdi minyon olacak belli ama aldırabildiğimiz kadar kilo aldırmaya bakalım dedi. Son 10 günde 900 grm aldı tam 3 kilo doğdu kızım. Ve bende hiç çatlak olmmaıstı o son 10 gün karnımda 2 tane çatlağım çıkmıştı :)) simdi ikinci kızıma hamileyim 34 +5 iz suan 2 300 falan ablasına göre bu daha iyyi kilosu her bebek bir olmuyor işte. Aynı karında büyüse bile korkma sakın