Kızlar bugün ilk defa çatı muayenesi oldum. 37+2 deyim. Doktor biraz sızıntı şeklinde kanaman olabilir demişti kendimi çok kastığım için. Anca hastanede olmadı eve gelip tuvaletimi yapınca da herhangi birşey yoktu peçetede. Ancak biraz zaman sonra akıntımın rengi koyulaştı. Krem kahve gibi geliyor. Böyle olan var mı acaba? Şükür hiç enfeksiyon olmadım bu kadar hızlı da etki edeceğini düşünmüyorum ama neden olmuştur sizce ☹️☹️☹️