Esra0 Kızlar merhaba ben 20+1 haftalık gebeyim ve bebeğimin hareketlerini bir gün hissetsem 2 gün hissetmiyorum bazen resmen vajinamda hissediyorum bazende kasıklarımda benim gibi hissedenler var mı normal mi sizce
Goncikim Esra0 normal canım korkma o haftalarda öyle oluyo🙏🧿çikolata ye ve uzan sonra bekle hareket eder🙏🙏
Esra0 Gurcunur ya bazen tekme atiyor bazende sanki taklalar atiyor vajinda da sanki kalp atisi gibi bazen uzun suren sey oluyor
Aze7307 İlk gebelik olduğu için çok normal bir iki haftaya düzene girer 🥰 ozaman daha güçlü ve sıksık hareket edecektir emin olun sadece biraz sabır 🤲 sağlıkla kavuşun inşallah 🤲