Lierac kullandım. Doğuma çok az kaldı, şimdiye kadar çatlak olmamıştı. Ama bu hafta çatlaklarım ortaya çıktı. Bence ne kullanırsanız kullanın genetik faktörler de etkili. Ayrıca son hafta karnınız öyle geriliyor ki yağın içinde de dursanız yine çatlar 🤷🏻♀️