Geçen gün doktor kontrolümde doktor yanındaki bilgileri not eden kişiye Feka pozitif, plasenta önde dedi ama devlet hastanesindeki doktorlar malum bişey sorduğunda yanıtlamıyolar geçiştiriyolar bişey soramadım geldiğimde baktım plasenta önde olması ölüme sebep olur falan yazıyor korktum feka pozitif ne demek onuda bilmiyorum plasentanın önde olması ne oluyor arkadaşlar acil biri beni aydınlatsın lütfen düşünmekten kafayı yicem yoksa