Elmaveannesi 36 haftaligim bugun nstye girdim. Çeken hemsire agrin var mi biraz yukselmis dedi o yuzden sormak istedim size. Sanci gozukuyor mu ? https://imgyukle.com/i/TgXWvA
Sinemarslannnn Elmaveannesi bir kez evet ağrı görünüyor ama bu bebek hareketleri ile de ilgili olabilir . Nst bebek hareketlerini ne kadar sıklıkta hissettin peki
Fxfx Elmaveannesi sadece 1 kere yükselmiş ama bu bişey ifade etmez.. Bana dr um öyle söylemişti yani🤭😅
Elmaveannesi Sinemarslannnn 20 dk içinde 2 kere falan toplandigini hissettim. Sanirim o siralar sanci çıktı