Denizzmomm Merhaba kızlar ben covidim annemler kayınvalidemler de 3 ümüzün evi de karntnada karantna bitince evimize dönecegiz ama evi nasıl dezenfekte edecegim ve tekrar bulasırmı ? Atlatanlar yardımcı olabilir mi zeminden bulasma oluyor mu
Mervetekmn Denizzmomm kayınbabamda pozıtıf cıktı dün odada karantınada bizde esım kayınvalıdem ben 14gün mecburu karantinadayız kayınbabam iyileşinceye komple evi dezenfekteleticez sonra nevresımlerı falan tıkayıp ütüleriz siler süpürürüz
Etk Denizzmomm ben geçirdim eşim de evde temaslıydı şükür bulaşmadı negatifi gördükten sonra evi komple dezenfekte ettirdik dışarda yarım saat durduk temizlenize gerek yok dedi yapan kişi ama içim rahat etmedi duru su ile heryeri sildim
_TuBaa_ Denizzmomm Eşimle bende şu an pozitifiz ve kendi evimizdeyiz. Eşim pazartesi bitiyor tekrar test verecek benim 26 da bitiyor o zaman vereceğim. Biz Armut diye bir site var oradan bugün bir kaç şirket ile teklif aldık sonuçlarımız güzel geldikten sonra hemen temizlenmemiz lazım. Çünkü 32 haftadayız. Daha hastane çantamız hazır değil elimiz kolumuz bağlı evdeyiz birde ben Ağır grip şeklinde atlatıyorum 🥺 Çok geçmiş olsun.
SofiB Bazı oto yıkamacılar da otomobil içi dezenfekte ediyorlar ev ve işyerine da yapılır diye yazı asanları da gördüm varsa çevrenizde bir araştırabilirsiniz