Mervetekmn inşAllah cok üzülürüm gercekten cocuga kolay kavuşulmuyor millet senelerce ugraşıyor bende tam 4 yıl bekledim herşeyin bi vakti zamanı var tabi bana doktor öle bişey dese büyük konişmimdw parcalarım o adamı herhalde cünkü ortada bi virüs var doktorlar mümkün oldugunca hastanede tutmuyorlar sıkkntı olmasa yatış vermezdi