Ben de normal olduğunu okuyorum ama içim rahat da değil. 14+3 günlük hamileyim.Perşembe günü doktor kontrolüm vardı, kanamadan dolayı her hafta kontrole gidiyorum. Doktor herşey yolunda bebek çok iyi dedi, hareketi de kalp atışı da normaldi. O gece bi anda kasık ağrısıyla gözümü açtım; iki kasığımında bacakla birleşim noktası inanılmaz sancılı ağrıdı, on dk civarı sürdü, beni yatakta iki büklüm etti, ağlayacaktım neredeyse. Korkudan titremeye başladım, sonra derin derin nefes alıp sağ-sol pozisyon değiştirince titremem geçti sonra sancı azaldı. Sabahı bekledim doktoru aramak İçin, doktor geçtiyse önemli birşey olduğunu zannetmiyorum gaz sancısıdır dedi. Dün kuzenim de hamileyken aynı şeyi yaşadığını söyledi. Yine de bir an önce ultrasonda görmek için sabırsızlanıyorum, konu defa kontrolüm iki hafta sonra