Ne demek gerek yok, bence en gerekli şeylerden biri. Normal ultrasonda bebeğin her şeyi gözükmüyor ki, en basitinden kalp ekosunu bile çekiyorlar. Doğumdan sonra kötü bir sürprizle karşılaşmak istenmiyorsa bence mutlaka yaptırılmalı. Kayınvalidemin yeğenini doğum yaptı daha önce perinatalog nedir bilmiyorlarmış doktoru da yönlendirmemiş. Doğduktan 3 ay sonra 2 kez kalp ameliyatı olmak zorunda kaldı bebek. Ben 17. Haftada gittim her şey yolundaydı fakat erken gitmişim, beyninin bir bölümü henüz oluşmamış erken olduğu için, bir de küçük diye kalp ekosu çekilmemişti. Haftaya tekrar gideceğim mesela. Bizim de bulunduğumuz şehirde perinatalog yok ve biz de şehir dışına gidiyoruz. Bence asla ihmal edilmemeli.