16 haftalık hamileyim.5 gündür ara ara devam eden bir baş ağrısı ve basınç problemi yaşıyorum. Oturup kalkerken yere eğilip kalkarken bir anda basınç hissi ve ani ağrı ve bu ağrı boynuma sırtıma kadar yayılıyor.Bilgisi olan var mı arkadaşlar??? Kan basıncı flan diyor bir kaç yerde doktorum ağrı İçin sadece parol ve tamol önerdi geçirmediği için bir kere içip bıraktım. Yardım ve düşüncelerinizi bekliyorum. Teşekkürler