Kızlar 37+2yim 32den beri nst giriyorum hiç sancım çıkmadı daha bugünde dahil, doktorum ultrasonda bakarken plasenta bu zamanlar yavaş yavaş kireçlenmeye başlar yaşlanır ufaktan ama seninki ilk günki gibi duruyor 40ı bulur bu bebe dedi o an aklıma gelmedi sormadım ama bu plasenta 1 günde kireçlenip yaşlanabilir mi yoksa 1 2 hafta gibi bir süreç mi gerekiyor bunun için, yada yaşlanma hiç olmadan sancım gelip birden doğurabilir miyim