Aytenkrsln Ya arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ama arada bir adet sancısı gibi sancılar geliyor normal mi
Nursahcan Canım sancını dk tut ne kadr sıklıkla gelıyor bide yalancı sancı olabılır fakat daha cok erken bide üşütmüs de olabılırsın ü
Aytenkrsln Nursahcan hiç saat tutmadım valla afedersiniz bide kabızlık olmuşum ondan olabilir mi arada bir oluyor
Nursahcan Aytenkrsln olabilir canım havlar da garıp üşütüyo da olabılırsın bıde agrılara dk tut kı yslancı mı gercek sancı mı anlarsın
arelaslan Aytenkrsln kabızlıkta normal ya ben mahvoluyorum kabizken. Kabız olunca gaz da oluyor zaten hiç dayanamiyorum