9 ayı geride bırakıp, Buraya yazmak gerçekten çok garip bir duyguymuş. Rabbim herkese nasip etsin. Öncelikle çok güzel bir gebelik geçirdim. Bu ikinci gebeliğim. 9yaşında bir oğlum var. Onuda normal doğumla 4100gr doğurmuştum. 13 Mayısa beklediğimiz prenses 👸 gelmek bilmedi. Suyu sağlığı iyiydi daha kanala bile yerleşmemişti başı. Bir süre sık kontrollerle bekledik. Bugün 40+4 olduk kontrolümüz vardı sabah 9.30 da geldik hastaneye. Kordonu tek tur boynuna dolanmış. Doktorum doğurtalımmı bugün seni diye sordu. Suni sancıyla başlatacaktı doğumu. Günü geçmesine rağmen, biran önce doğurmak istememe rağmen biraz tuhaf oldum duygusallaştım. Eşim beni odaya çıkardı yatış işlemlerimi yaptı. Ardından herşey çok hızlı ve güzel gelişti. Damar yolu açılıp suni sancı verilmeye başladı. Sancım belli bir aralığa gelince suyumu açtı dr. Karnımı üstten alta doğru bastırıp bebeğin kafasını yerleştirdi kanala. Suni sancıyı 60ile başlatıp 200e kadar yükselttiler. Sancı geldikçe hep düzenli nefes alışverişi yaptım. Biraz pilates topunda zıpladım. Tabi sancının sıklığıda şiddetide artmaya başladı. Açılman çok iyi doğumhaneye alalım orda biraz ıkındıralım seni dedi dr. Bütün bunlar yaşanırken sancı odasındaydım. Doğumhaneye geçerken kapıda sancım geldi ıkınmak için çöktüm yere ama öyle ıkındımki kalkamadım yerimden bebek indi aşağı. Eşimde koluma girdi doğumhaneye geçtik. Çatala zor çıktım sancıdan. Doktorun tarif ettiği gibi ağzımdan derin nefes alıp nefesi vermeden var gücümle ıkındım. Sancı gelince 2-3 kere kuvvetli ıkındım kesik bile atılmadan geldi bebiş. Boynunda 3tur kordon vardı. Neyseki sıkıştırmamış boynunu. Kordonu kesilmeden hemen göğsüme yatırdılar. O an dünyalar benim oldu. Onu görüp hissedince herşey son buluyor. Allah’ın izniyle kızımda bende sağlıklı bir şekilde atlattık. Bu arada doğumhanede 20-25 dk anca kaldım. Sandığımdan hızlı ilerledi herşey. Girmemle doğurmam bir oldu. 3.650 doğdu prensesim. Şimdi mışıl mışıl uyuyor ben mutluluktan uyuyamıyorum. Bu arada Fatma ana eli (Meryem otu) da suya okuyup bıraktım Rabbim isteyen herkese hayırlı doğumlar hayırlı evlatlar nasip etsin. Hayırlı Ramazanlar herkese sağlıcakla kalın ❤