Tugba78 yaa bana da doktorum 12+1 de erkek dedi 16+1 de kesin kız dedi aslında kız olmasına çok sevindim hep kızım olmasını istiyordum ama hiç kız gibi hissetmiyorum hep erkek içime doğuyor 😂 birde doktorum ikileme düşünce acaba tekrar yanılırmı diye de düşünmüyor değilim ama perinatoloji sonuçta yanılırmı ki