Didemhalil öyle dediyse takma kafana, ben doktora direkt sezaryen dediğim için haa tamam o zaman dedi belki normal istiyorum desem bana da açıklama yapardı yukarı çıkar diye 🤷🏻♀️ gayet sağlıklı şekilde alırsın bebeğini kucağına hiç kendini strese sokma 🙏