Um07 sakin ol canim. Bu haftalarda uyku saatleri düzene giriyor, uyuyor da olabilir. 2 saatte bir hareketine bak demişlerdi eger 2 saatte hareket etmezse bisiler atistir. Ben yogurt yedim demin uzandim hareket etti şükür. Ama eskisi gibi sık degil. Ama arkadaşın da dedigi gibi pozisyonunu duzenlemeye calistigi için de olabilir. Ama unutma biz ne kadar huzurluysak oda o kadar huzurlu olur.