Bademoms Kızlar 36.haftada karın sertleşmesiyle birlikte özel bölgede acı hissi normalmi yoksa doğum belirtisi midir
Tugcngz Bademoms ben 40+2 oldum bende düzensiz bi şrkilde 2 haftadan faxla süredir var sertleşiyor kasıklara agrı yapıp rahime baskj yapıyor
Yasanixxxx Bademoms bende 36 haftaligim dün aksam adet ağrısı gibi agrilarim vardi ve belim.kopacak gibiydi kasılmalarım da vardı tabi
Gokduygu Bademoms canım ben bu durumu 26 haftadan beri yaşıyorum doktora anlattım durumu ufak bir muaneyle rahim ağzı kısaldığını ve erken doğum riski olduğunu söyledi ama sen korkma haftan çok güzel
Dilanbayraktar Acilman oluyordur ondan bende yasiyorum 2 haftadir bir hafta once duzensiz sancilarda olunca acile gittim 1 cm aciklik olusmus
Papatyali Bademoms son haftalarda sertleşmeler daha sık oluyor ama ağrınız da varsa düzenliyse bi de görünün bizde 36+2 yiz dünden beri adet sancısı yaşıyorum düzensiz 🤷🏼♀️