Busra34ybg Senaa-5454 doktora danış canım yerleşme kanaması da olabilir düşük başlangıcıda ihmal etme doktora görün progestan başlatır büyük ihtimalle
drn05 Senaa-5454 aynı haftalarda benimde olmuştu. Doktoruma mesaj attım önlem amaçlı hemen progestan başlatmıştı. Bir kere geldi birdaha aynı sorunu yaşamadım çok şükür 🙏
Busranur_06 Senaa-5454 bende 7+2 öyle kahverengimsi leke geldi 1 gün takip ettim sonra acile gittim kalp atışını duydum şükür banada progestan verdi tedbir amaçli 1günde kan uyuşmazlığı iğnesi olmak için yatış vermişti
Aslibh Senaa-5454 canim hemen doktora git 5.haftada buyuk kanama yaptim 9.haftamda kurtaj oldum tek kanamada git
drn05 Senaa-5454 yok hayır lekenin fotoğrafını çekip atmıştım. İlk geldiği gibi hemen progestan a başladım. Devam ederse haber ver demişti doktorum birdaha gelmeyince muayeneye gitmedim
Elfens Kızlar bende birşey sormak istiyorum test yaptım çift çıktı reglime 5 gün var kasıklarım ağrıyor özellikle sağ ve kanama değil ama pecete sildiğimde geliyor (kusura bakmayın )kan tahilili vermedim nedir acaba doktora gideceğim tabikide
Ttugbablgn-77 Elfens benimde ilk başlarda sağ kasık ağrımla başlamıştı kahverengi akıntım geldi 1 2 kere sonra bidaha gelmedi ben sormamıştım doktora randevu alamadığım için doktora gidincede öyle bir problemim kalmamıştı zaten
drn05 Elfens biraz erken çıkmış ama çift çizgi varsa gebelik vardır büyükihtimalle :) bence hemen kan sonuca göre randevunuzu oluşturun. Kuzenimin o şekilde olmuştu regli gününde damla şeklinde kan gelmişti sonrasında kanama olmadı. Keseyi gördükten sonra hemen progestana başladılar.
yavrukom Elfens kan testins göre pozitif ama henüz çok erken olduğu için hicbsey diyemem dedi alttan ultrasn ile baktı 3 gün sonra tekrar gel dedi ihmal etme kuzum benimde bir dusugum oldu o yüzden korkuyorum
Senaa-5454 Aslibh kadın doğum acile gittim Dr alttan muayene etmek gerekiyor dedi bende istemedim kahverengi akıntı sorun değil dedi ilgilenmedi yolladı beni