Dorukela Sevgili arkadaşlar sizden bir ricam olucak 5 haftalık hamile gözüküyorum programa göre ama doktor randevusu da aldım sizler bu haftalarda gidip doktordan hangi sonuçları alabildiniz paylaşırsanız sevinirim teşekkürler
Babyy1S Dorukela 5+3 ken kese oluşmuştu bende tahlil verirsin ultrasonla kese var mi diye bakar oluşmadiysa 1 hafta snra belki tekrar cağırır
Nilllll Dorukela ben 6+3 te gittim canım hem kese hem kalp atışı görülmüştü hepsini bir göreyim istersen bir hafta daha bekleyebilirsin en kötü ihtimalle 🌸 ama 3 ay çok fazla bir süre
duyguanneoluyorr Dorukela 5 haftalıkken gittiğimde ne bebek ne kese görünmedi 2hafta bekleyelim dedi doktorum bugün kesemizde oluşmuş kalp atisimizida duyduk çok şükür
Dorukela basakaltin kesenin içinde hemen bebegi görme durumları olamayabilir ama dimi ihtimaller çerçevesinde tabbi ama çok teşekkür ederim
Dorukela Babyy1S çok teşekkür ederim bilgi verdiginiz için açıkcası gözümü aşırı korkuttuklar gibi bazıları 3. ayda git herşeyi netleştirirsin diyor bazılarıda hemen git ikilemde kaldım
Babyy1S Dorukela yok artık sacmalamış bunu diyen kişi önce keseyi görüceksiniz size bu sürede 3 ay kullanmanız icin folik asit vericek sakın aksatma çok önemli folik asit hamilelik de sonra kalp atısı icin gidiceksiniz her şey normal ise sizi ayda 1 muayne için cagırıcak siz doktorunuzun dedigini yapın mutlaka 🌸
Dorukela Nilllll haftaya salı günü gibi bir randevu aldım ozaman zaten muhtemelen 6+2 olur allahın izniyle çoookca dua edin lütfen ilk heyecan benimkisi çokta panik olabiliyorum
Nilllll Dorukela kalbini ferah tut canım bebişin tutunsun güzelce her şey gönlünce olsun umarım 😍 yakınlarda sağlık ocağı felan varsa kan tahlili de yaptırabilirsin doktora gidene kadar gerçi ben özele gitmiştim kese kalp atışı görünce hiç kan tahlili istemedi 🌸
Dorukela Nilllll Amin inşallah canım benim çok teşekkür ederim ama bolca dua edin lütfen doktorumuz güzelce görsün hayırlısıyla gidip gelelim bizde sizlere dua edicez
Nilllll Dorukela ederim tabi canım hayırlısı ile bebişini görürsün güzel haberi bize de verirsin umarım 😍
Dorukela duyguanneoluyorr bakalım bizimde salı günü randevumuz var ilk dokturumuz inşallah güzel şeyler söyler bilgi verdiginiz için çok teşekkür ederiz sizlere de hayırlı uğurlu olsun canım ❤️
Dorukela Nilllll canım kardeşim gittik doktorumuza gördük minigimizi çok teşekkür ederiz duaların için❤️👶