Evet sıra banada geldi 🙂 biraz uzun olacak ama hakkınızı helal edin şimdiden 🙂 hep normal doğum isteyen ben istemeden sezaryen oldum 🙂 pazartesi günü kontrole geldim ve 1 cm açıklığım vardı ama o güne kadar ne bir sancı ne nişan ne su hiçbir belirti yoktu. doktorum 16/05 de yatışımın yapılıp suni sancı ile doğumu başlatacağını söyledi. Ve dün sabah hastaneye geldim. ( şuan hala hastaneden yazıyorum sizlere 🙂) 9:30 da suni sancıyı başladılar vermeye ebe geliyo gidiyo sancı yokmu bende tık yok 🙂 kızım 70lerde sancın hissetmiyormusun diyo yok diyorum hiçbişey hissetmiyorum 🙂 muayene ediyo açılma yok 2 saat sonunda dinlenmem için odama gönderdiler ve lavman yaptılar ( iyikide yapmışlar sezaryen sonrası bnm için rahatlık oldu ). Yarım saat sonra tekrar serum verdiler bu kez miktarı arttırdılar sancılar 110 u gösteriyo ben bacak bacak üstüne oturuyorum doğumhanede herkes şok 💪💪😅ebeler geliyo kız sahilde oturur gibi oturuyo şuna bak diyolar kopuyoruz daha neler neler 😂 2 ebe ve dr um alttan muayene ediyolar açıklık yok ve oğluşum aşağı geleceğine daha da kasmış kendini zaten karnım oldu sipsivri, yukarı çıkmış. 4 saat suni yedikten sonra Dr um suni sancının tutmayacağını söyledi ve sezaryen için hazırlıkları başlattı. Spinal anestezi oldum (sorularınız varsa ayrıyetten cevaplarım burayı daha fazla uzatmamayım ) 15:00 de girdim 15 dk snra oğluşum yanağımdaydı 😍😍 ne söylesem ne yazsam boşuna tarifi yok o duygunun 😍😍💕 15:35 de çıktım. Doktorumun tek söylediği iyiki normal için beklememişiz bebeğin çok yukardaydı gelene kadar paramparça olurdun çok dikişin olurdu dedi. dünyaya gelesi yoktu yavrumun zorla çıktığı için sanırım sinirli hala kaşlar çatık sinir küpü ağlamıyo yavrum direk çığlık, yıkıyo ortalığı başhekime kadar namımız gitmiş görmeye geldi ama bugün duruma alıştı keyfi yerinde paşamın 😂 Ve şimdi bana gelince dün gece 11 de yürüttüler ilk yataktan kalkarken biraz canınız yanıyo ama dayanılmicak gibi değil biraz bünyenize bağlı. 12 de gazımı çıkarttım zaten sonra yürümesi daha kolaydı. Sabah çok kısa süren dikiş yerindeki yanma hissinden başka bişey olmadı gayet iyiyim ağrı sızı yok çok şükür 🙏🏻 emzirirken ben acemi oğlum acemi ilk gece zorlandık ama bugün çok iyiyiz o şuan mışıl mışıl uyuyo bnde bunları yazıyorum sizlere 💕 herşey henüz rüya gibi. Doğum yapıcak olan herkeze şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum. Rabbim isteyen herkeze bu duyguyu yaşamayı nasip etsin darısı başınıza inşallah 💕 🙏🏻